Pachete Identitate Vizuala

Pachet Alpha

  • Creatie Sigla

Solicita Oferta

Pachet Beta

  • Creatie Sigla

  • Creatie Slogan

Solicita Oferta

Pachet Delta

  • Creare Sigla

  • Creatie Slogan

  • Creatie Nume

Solicita Oferta

Fiecare pachet are disponibile urmatoarele extraoptiuni

NUME, SIGLA, SLOGAN

pentru un brand global, inregistrabil ca marca OSIM/OHIM/WIPO, si domeniu de internet cu extensia *.com sau/si extensia tarilor sau regiunilor in care limba aleasa pentru crearea numelui este nativa.

CREATIE GRAFICA PUBLICITARA

Realizam machete grafice pentru diverse produse publicitare, grafica vectoriala, prelucrare imagine, machete pentru ambalaje, etc.

INREGISTRARE MARCA OSIM / OHIM / WIPO​

Oferim consultanta pentru inregistrarea marcilor pe plan national si international si protectia lor la contrafacere.

MANUAL DE IDENTITATE COMPLEX

Contine reguli pentru majoritatea formelor de comunicare specifice unui brand global.

Solicita Oferta

Toate pachetele contin:

  • Concepte grafice NELIMITAT

  • Variante grafice NELIMITAT

  • Revizii grafice NELIMITAT

  • Concepte grafice ORIGINALE

  • Fonturi (caractere) ORIGINALE

  • Ilustratie grafica ORIGINALA

  • Layout pentru carti de vizita

  • Layout pentru coala antet

  • Layout corspondenta

  • Semnatura e-mail

  • Formate grafice gata pentru tipar

  • Machete livrabile pentru PC&Mac

  • Format vectorial si bitmap - CMYK (Pantone), RGB

Toate pachetele contin certificat de autenticitate si transferul dreptului de autor pentru sigla finala

Pachet Alpha

  • Creatie Sigla

Solicita Detalii

Pachetul Alpha este destinat celor care avand numele si sloganul, doresc construirea siglei. Daca numele si sloganul alese de dvs. au suficiente elemente care sa le confere autenticitate si au capacitatea de a fi inregistrate ca marca, pot fi folosite pentru creatia siglei. Verificati acest lucru inainte de a comanda acest pachet. Serviciul de verificare a disponibilitatii marcii pentru numele si sloganul ales de dvs (la nivel national) poate fi oferit la cerere. Pentru o verificare internationala costurile sunt variabile in functie de aria dvs. de interes.

Acest pachet va ofera:

Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM (sub rezerva capacitatii numelui ales de dvs de a fi inregistrabil ca marca. Serviciul de verificare a disponibilitatii marcii pentru numele ales de dvs (la nivel national) are pretul de 100 euro.

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita, in mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla memorabila. Sigur toti va vor invidia pentru alegerea facuta.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea ulterioara a marcii la OSIM

  • Certificat de originalitate

  • Un numar nelimitat de concepte

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru acest proiect.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Pachet Beta

  • Creatie Sigla

  • Creatie Slogan

Solicita Detalii

Inainte de a incepe descrierea acestui pachet trebuiesc facute cateva mentiuni foarte importante.

  1. Existenta unui brand este conditionata Sine qua non de inregistrarea marci.
  2. Inregistrarea unei marci inseamna inregistrarea unui nume si (daca este cazul) a unei reprezentari grafice)
  3. Pentru a putea inregistra un nume acesta trebuie sa asigure DISTINCTIVITATE si sa fie apt de a fi inregistrat ca marca (sa nu existe alta marca similara in tot sau in parte). In plus inregistrarea marcilor se face pe clase de produse /servicii conform cu Clasificarea de la NISA.

Acest pachet se adreseaza

Celor care au hotarat deja care este numele ales pentru viitorul lor brand. Sunt sigur ca alegerea facuta raspunde unor deziderate esentiale si de aceea daca ati tinut cont de capacitatea numelui de a a fi inregistrat ca marca, alegerea dvs este potrivita.

Spre deosebire de numele brandului şi imaginea grafica a acestuia reprezentată de sigla, elemente de identitate ce nu pot fi schimbate cu uşurinţă, sloganul are atributul de a fi “în pas” cu vremea şi poate suferi modificări în funcţie de strategia de comunicare a brandului la un moment dat. Este foarte greu de găsit o “înşiruire de cuvinte” care să poată reflecta ele singure întreaga esenţă a brandului. Dar în momentul în care ai găsit-o brandul este înzestrat cu un avantaj uriaş în procesul de comunicare a valorilor sale.

Sloganul este un element de bază al unui brand. Este o propoziţie scurtă, sau doar o simpla înşiruire de cuvinte, în care poţi comunica cel mai important mesaj ce însoţeşte brandul. Prin el se evocă identitatea brandului şi maniera în care doreşti să fie perceput de către consumatori. Sloganul trebuie să exprime în puţine cuvinte (maxim 5) un mesaj esenţial. Însoţeşte sigla şi conferă acesteia un plus de originalitate şi distinctivitate. Întreaga cultură a unui brand este exprimată prin acest slogan.

Realizarea sloganului se va face in paralel cu procesul de realizare al siglei.

Pasii de urmat vor fi identici. In plus prezentrea si recomandarile noastre legate de formele semnatice alese pentru slogan va vor da ocazia de a beneficia de un numar suficient de mare astfel incat alegerea sa fie una reusita.

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita. In mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla si un slogan memorabile. Sigur toti te vor invidia pentru alegerea facuta.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.
  • Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM
  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea la OSIM

  • Primiti certificat de originalitate.

  • Un numar nelimitat de concepte atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Pachet Delta

  • Creare Sigla

  • Creatie Slogan

  • Creatie Nume

Solicita Detalii

Alegerea numelui reprezintă cea mai importantă decizie care trebuie luată odată cu naşterea unui nou brand. Numele este singurul element ce rămâne neschimbat pe toata durata de existenţă a unui brand. În timp pot apare schimbări la nivelul siglei, ambalajului sau sloganului. Aceste schimbări sunt uneori necesare pentru revitalizarea imagini brandului. Numele însă nu se schimbă niciodată!

Întotdeuna la baza construcţiei unui mare brand a fost o idee genială.

Cele mai puternice idei generatoare ale succesului în branding sunt cele ce au ca atribut comun – Simplitatea. Acest fapt trebuie să se reflecte şi în alegerea numelui. Creând în mintea consumatorului diferenţieri simple dar puternice, faţă de celelalte branduri concurente, menţinând simplitatea în toate conceptele şi strategiile folosite iar pasiunea şi convingerea ca pe o călăuză vei reuşi să alegi un nume puternic pentru brandul tau.

Orice formă de identitate are nevoie apriori de comunicare. Identitatea îşi găseşte rolul definitoriu numai în cadrul unei mulţimi (în sens matematic). Primul pas în clădirea acestei identităţi este alegerea numelui. Este şi cea mai dificilă etapă.

Alegerea unui nume bun se va oglindi în toate strategiile de comunicare şi va constitui suportul pentru dezvoltarea ulterioară a brandului. Numele brandului se încarcă cu emoţii, asociaţii, semnificaţii şi reprezintă o mare parte din identitatea brandului definind valorile şi aspiraţiile cu care este creditat. Este suportul cognitiv al brandului.

Înainte de a începe procesul de alegere a numelui este foarte important să întelegi că acesta nu poate fi schimbat în fiecare lună, sezon sau an. Este o alegere (în cele mai multe cazuri) definitivă. De aceea această etapă trebuie privită cu toată responsabilitatea. Un alt aspect foarte important este să conştientizezi că acest nume trebuie să “placă” consumatorilor şi nu ţie (soţiei, amantei, sau fiicei tale). Este esenţial să priveşti alegerea numelui prin ochii (urechile) consumatorilor. Până la urmă brandul tău este de fapt brandul lor. Fără ei, nu ar putea exiata nici un brand.

Procesul de alegere a numelui cuprinde urmatoarele etape:

  • Identificarea principalelor elemente caracteris-tice (fundamentale) ale brandului.

  • identificarea principalelor categorii de consumatori/utilizatori, cui se adresează, care este piaţa în care va evolua.

  • identificarea principalelor zone de activitate a brandului şi a motivaţiei de utilizare a acestuia de către consumatori.

  • identificarea unui model de personalitate comun celor mai mulţi utilizatori/consumatori ai brandului. Profilul consumatorului este important în alegerea strategiilor de comunicare.

  • identificarea potenţialelor sentimente/necesităţi dezvoltate de consumator la intâlnirea cu brandul.

  • identificarea elementele lingvistice proprii altor limbi comune domeniului de activitate al brandului.

Vom genera o listă cu potenţialele nume. Lista cuprinde într-o primă fază un numar de cel puţin 1.000 variante. Urmatoarea etapa consta in:

  • Alegem primele 100 de variante.

  • Identificăm posibilitatea de a fi înregistrate ca marcă (inclusiv domeniu internet).

  • Evaluare lingvistică preliminară

  • Cercetare de piaţă/sondaj de opinie

  • Evaluare semantică

  • Evaluare auditivă (sonoră)

  • Evaluare finală şi alegerea a minim 10 variante.

  • Decizia finală funcţie de capacitatea numelui de a fi înregistrat ca marcă şi domeniu internet cu extensiile vizate de zona de activitate

Pe tot parcursul procesului de alegere a numelui veti fi asistat de unul dintre specialistii nostrii. Veti primi toate informatiile necesare alegerii numelui, astfel incat forma finala sa fie alegerea cea mai buna.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Primiti un nume original, UNIC, in limba romana, apt de a fi inregistrat ca marca la OSIM.

  • Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.

  • Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM

  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea la OSIM

  • Primiti certificat de originalitate.

  • Un numar nelimitat de concepte atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita. In mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla si un slogan memorabile. Sigur toti te vor invidia pentru alegerea facuta.