Pachete Identitate Vizuala

Pachet Alpha

  • Creatie Sigla

Solicita Oferta

Pachet Beta

  • Creatie Sigla

  • Creatie Slogan

Solicita Oferta

Pachet Delta

  • Creare Sigla

  • Creatie Slogan

  • Creatie Nume

Solicita Oferta

Fiecare pachet are disponibile urmatoarele extraoptiuni

NUME, SIGLA, SLOGAN

pentru un brand global, inregistrabil ca marca OSIM/OHIM/WIPO, si domeniu de internet cu extensia *.com sau/si extensia tarilor sau regiunilor in care limba aleasa pentru crearea numelui este nativa.

CREATIE GRAFICA PUBLICITARA

Realizam machete grafice pentru diverse produse publicitare, grafica vectoriala, prelucrare imagine, machete pentru ambalaje, etc.

INREGISTRARE MARCA OSIM / OHIM / WIPOÔÇő

Oferim consultanta pentru inregistrarea marcilor pe plan national si international si protectia lor la contrafacere.

MANUAL DE IDENTITATE COMPLEX

Contine reguli pentru majoritatea formelor de comunicare specifice unui brand global.

Solicita Oferta

Toate pachetele contin:

  • Concepte grafice NELIMITAT

  • Variante grafice NELIMITAT

  • Revizii grafice NELIMITAT

  • Concepte grafice ORIGINALE

  • Fonturi (caractere) ORIGINALE

  • Ilustratie grafica ORIGINALA

  • Layout pentru carti de vizita

  • Layout pentru coala antet

  • Layout corspondenta

  • Semnatura e-mail

  • Formate grafice gata pentru tipar

  • Machete livrabile pentru PC&Mac

  • Format vectorial si bitmap - CMYK (Pantone), RGB

Toate pachetele contin certificat de autenticitate si transferul dreptului de autor pentru sigla finala

Pachet Alpha

  • Creatie Sigla

Solicita Detalii

Pachetul Alpha este destinat celor care avand numele si sloganul, doresc construirea siglei. Daca numele si sloganul alese de dvs. au suficiente elemente care sa le confere autenticitate si au capacitatea de a fi inregistrate ca marca, pot fi folosite pentru creatia siglei. Verificati acest lucru inainte de a comanda acest pachet. Serviciul de verificare a disponibilitatii marcii pentru numele si sloganul ales de dvs (la nivel national) poate fi oferit la cerere. Pentru o verificare internationala costurile sunt variabile in functie de aria dvs. de interes.

Acest pachet va ofera:

Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM (sub rezerva capacitatii numelui ales de dvs de a fi inregistrabil ca marca. Serviciul de verificare a disponibilitatii marcii pentru numele ales de dvs (la nivel national) are pretul de 100 euro.

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita, in mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla memorabila. Sigur toti va vor invidia pentru alegerea facuta.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea ulterioara a marcii la OSIM

  • Certificat de originalitate

  • Un numar nelimitat de concepte

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru acest proiect.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Pachet Beta

  • Creatie Sigla

  • Creatie Slogan

Solicita Detalii

Inainte de a incepe descrierea acestui pachet trebuiesc facute cateva mentiuni foarte importante.

  1. Existenta unui brand este conditionata Sine qua non de inregistrarea marci.
  2. Inregistrarea unei marci inseamna inregistrarea unui nume si (daca este cazul) a unei reprezentari grafice)
  3. Pentru a putea inregistra un nume acesta trebuie sa asigure DISTINCTIVITATE si sa fie apt de a fi inregistrat ca marca (sa nu existe alta marca similara in tot sau in parte). In plus inregistrarea marcilor se face pe clase de produse /servicii conform cu Clasificarea de la NISA.

Acest pachet se adreseaza

Celor care au hotarat deja care este numele ales pentru viitorul lor brand. Sunt sigur ca alegerea facuta raspunde unor deziderate esentiale si de aceea daca ati tinut cont de capacitatea numelui de a a fi inregistrat ca marca, alegerea dvs este potrivita.

Spre deosebire de numele brandului ┼či imaginea grafica a acestuia reprezentat─â de sigla, elemente de identitate ce nu pot fi schimbate cu u┼čurin┼ú─â, sloganul are atributul de a fi ÔÇť├«n pasÔÇŁ cu vremea ┼či poate suferi modific─âri ├«n func┼úie de strategia de comunicare a brandului la un moment dat. Este foarte greu de g─âsit o ÔÇť├«n┼čiruire de cuvinteÔÇŁ care s─â poat─â reflecta ele singure ├«ntreaga esen┼ú─â a brandului. Dar ├«n momentul ├«n care ai g─âsit-o brandul este ├«nzestrat cu un avantaj uria┼č ├«n procesul de comunicare a valorilor sale.

Sloganul este un element de baz─â al unui brand. Este o propozi┼úie scurt─â, sau doar o simpla ├«n┼čiruire de cuvinte, ├«n care po┼úi comunica cel mai important mesaj ce ├«nso┼úe┼čte brandul. Prin el se evoc─â identitatea brandului ┼či maniera ├«n care dore┼čti s─â fie perceput de c─âtre consumatori. Sloganul trebuie s─â exprime ├«n pu┼úine cuvinte (maxim 5) un mesaj esen┼úial. ├Änso┼úe┼čte sigla ┼či confer─â acesteia un plus de originalitate ┼či distinctivitate. ├Äntreaga cultur─â a unui brand este exprimat─â prin acest slogan.

Realizarea sloganului se va face in paralel cu procesul de realizare al siglei.

Pasii de urmat vor fi identici. In plus prezentrea si recomandarile noastre legate de formele semnatice alese pentru slogan va vor da ocazia de a beneficia de un numar suficient de mare astfel incat alegerea sa fie una reusita.

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita. In mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla si un slogan memorabile. Sigur toti te vor invidia pentru alegerea facuta.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.
  • Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM
  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea la OSIM

  • Primiti certificat de originalitate.

  • Un numar nelimitat de concepte atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Pachet Delta

  • Creare Sigla

  • Creatie Slogan

  • Creatie Nume

Solicita Detalii

Alegerea numelui reprezint─â cea mai important─â decizie care trebuie luat─â odat─â cu na┼čterea unui nou brand. Numele este singurul element ce r─âm├óne neschimbat pe toata durata de existen┼ú─â a unui brand. ├Än timp pot apare schimb─âri la nivelul siglei, ambalajului sau sloganului. Aceste schimb─âri sunt uneori necesare pentru revitalizarea imagini brandului. Numele ├«ns─â nu se schimb─â niciodat─â!

Întotdeuna la baza construcţiei unui mare brand a fost o idee genială.

Cele mai puternice idei generatoare ale succesului ├«n branding sunt cele ce au ca atribut comun ÔÇô Simplitatea. Acest fapt trebuie s─â se reflecte ┼či ├«n alegerea numelui. Cre├ónd ├«n mintea consumatorului diferen┼úieri simple dar puternice, fa┼ú─â de celelalte branduri concurente, men┼úin├ónd simplitatea ├«n toate conceptele ┼či strategiile folosite iar pasiunea ┼či convingerea ca pe o c─âl─âuz─â vei reu┼či s─â alegi un nume puternic pentru brandul tau.

Orice form─â de identitate are nevoie apriori de comunicare. Identitatea ├«┼či g─âse┼čte rolul definitoriu numai ├«n cadrul unei mul┼úimi (├«n sens matematic). Primul pas ├«n cl─âdirea acestei identit─â┼úi este alegerea numelui. Este ┼či cea mai dificil─â etap─â.

Alegerea unui nume bun se va oglindi ├«n toate strategiile de comunicare ┼či va constitui suportul pentru dezvoltarea ulterioar─â a brandului. Numele brandului se ├«ncarc─â cu emo┼úii, asocia┼úii, semnifica┼úii ┼či reprezint─â o mare parte din identitatea brandului definind valorile ┼či aspira┼úiile cu care este creditat. Este suportul cognitiv al brandului.

├Änainte de a ├«ncepe procesul de alegere a numelui este foarte important s─â ├«ntelegi c─â acesta nu poate fi schimbat ├«n fiecare lun─â, sezon sau an. Este o alegere (├«n cele mai multe cazuri) definitiv─â. De aceea aceast─â etap─â trebuie privit─â cu toat─â responsabilitatea. Un alt aspect foarte important este s─â con┼čtientizezi c─â acest nume trebuie s─â ÔÇťplac─âÔÇŁ consumatorilor ┼či nu ┼úie (so┼úiei, amantei, sau fiicei tale). Este esen┼úial s─â prive┼čti alegerea numelui prin ochii (urechile) consumatorilor. P├ón─â la urm─â brandul t─âu este de fapt brandul lor. F─âr─â ei, nu ar putea exiata nici un brand.

Procesul de alegere a numelui cuprinde urmatoarele etape:

  • Identificarea principalelor elemente caracteris-tice (fundamentale) ale brandului.

  • identificarea principalelor categorii de consumatori/utilizatori, cui se adreseaz─â, care este pia┼úa ├«n care va evolua.

  • identificarea principalelor zone de activitate a brandului ┼či a motiva┼úiei de utilizare a acestuia de c─âtre consumatori.

  • identificarea unui model de personalitate comun celor mai mul┼úi utilizatori/consumatori ai brandului. Profilul consumatorului este important ├«n alegerea strategiilor de comunicare.

  • identificarea poten┼úialelor sentimente/necesit─â┼úi dezvoltate de consumator la int├ólnirea cu brandul.

  • identificarea elementele lingvistice proprii altor limbi comune domeniului de activitate al brandului.

Vom genera o listă cu potenţialele nume. Lista cuprinde într-o primă fază un numar de cel puţin 1.000 variante. Urmatoarea etapa consta in:

  • Alegem primele 100 de variante.

  • Identific─âm posibilitatea de a fi ├«nregistrate ca marc─â (inclusiv domeniu internet).

  • Evaluare lingvistic─â preliminar─â

  • Cercetare de pia┼ú─â/sondaj de opinie

  • Evaluare semantic─â

  • Evaluare auditiv─â (sonor─â)

  • Evaluare final─â ┼či alegerea a minim 10 variante.

  • Decizia final─â func┼úie de capacitatea numelui de a fi ├«nregistrat ca marc─â ┼či domeniu internet cu extensiile vizate de zona de activitate

Pe tot parcursul procesului de alegere a numelui veti fi asistat de unul dintre specialistii nostrii. Veti primi toate informatiile necesare alegerii numelui, astfel incat forma finala sa fie alegerea cea mai buna.

Acest pachet va ofera urmatoarele:

  • Primiti un nume original, UNIC, in limba romana, apt de a fi inregistrat ca marca la OSIM.

  • Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.

  • Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM

  • Vor lucra minim 3 graficieni cu maniere diferite de exprimare artistica

  • Asistenta tehnica pentru inregistrarea la OSIM

  • Primiti certificat de originalitate.

  • Un numar nelimitat de concepte atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de redesenari

  • Un numar nelimitat de revizii atat pentru sigla cat si pentru slogan

  • Un numar nelimitat de culori

  • Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.

  • Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)

  • Machete in format vectorial si bmp

Pachet de identitate vizuala, ce contine:

  • Machete pentru carte de vizita

  • Macheta pentru coala cu antet

  • Macheta pentru stampila

  • Macheta pentru plic de corespondenta

  • Machete pentru semnatura electronica

  • Machete pentru formulare fiscale tipizate

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita. In mare parte executata manual de catre o echipa formata din minim 3 artisti plastici si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla si un slogan memorabile. Sigur toti te vor invidia pentru alegerea facuta.