EXTRAOPTIUNI

SLOGAN pentru un brand global, in alta limba decat romana, inregistrabil ca marca internationala. Extraoptiune = 1.000 euro

NUME pentru un brand global, in alta limba decat romana inregistrabil ca marca internationala, si domeniu de internet cu extensia *.com sau/si extensia tarilor sau regiunilor in care limba aleasa pentru crearea numelui este nativa . . Extraoptiune = 2.500 euro

SIGLA pentru un brand global inregistrabila ca marca internationala.
Extraoptiune = 1.000 euro

MANUAL DE IDENTITATE tradus in alta limba decat romana.
Extraoptiune = 500 euro

MANUAL DE IDENTITATE COMPLEX, continand reguli pentru majoritatea formelor de comunicare specifice unui brand global
Extraoptiune = 5.000 euro

Pachet beta


Acest pachet se adreseaza celor care au hotarat deja care este numele ales pentru viitorul lor brand. Sunt sigur ca alegerea facuta raspunde unor deziderate esentiale si de aceea daca sunteti siguri de capacitatea numelui de a a fi inregistrat ca marca, alegerea dvs este potrivita.

Spre deosebire de numele brandului şi imaginea grafica a acestuia reprezentată de sigla, elemente de identitate ce nu pot fi schimbate cu uşurinţă, sloganul are atributul de a fi “în pas” cu vremea şi poate suferi modificări în funcţie de strategia de comunicare a brandului la un moment dat.

Sloganul este un element de bază al unui brand. Este o propoziţie scurtă, sau doar o simpla înşiruire de cuvinte, în care poţi comunica cel mai important mesaj ce însoţeşte brandul. Prin el se evocă identitatea brandului şi maniera în care doreşti să fie perceput de către consumatori.

Realizarea sloganului se va face in paralel cu procesul de realizare al siglei.
Pasii de urmat vor fi identici. In plus prezentrea si recomandarile noastre legate de formele semantice alese pentru slogan va vor da ocazia de a beneficia de un numar suficient de mare de optiuni astfel incat alegerea sa fie una reusita.

Acest pachet va ofera urmatoarele:
• Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.
• Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM
• Primiti certificat de originalitate.
• Un numar nelimitat de concepte grafice originale
• Un numar nelimitat de redesenari
• Un numar nelimitat de revizii
• Un numar nelimitat de culori
• Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.
• Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)
• Machete in format vectorial si bmp
• Pachet de identitate vizuala continand:

Machete carte de vizita
Macheta coala cu antet
Macheta stampila
Macheta plic de corespondenta
Machete semnatura electronica (e-mail)

Acest pachet reprezinta o lucrare artistica deosebita. In mare parte executata manual si transpusa ulterior in format digital. Veti beneficia de 3 maniere diferite de exprimare grafica, cu un numar nelimitat de variante. Sloganul va fi astfel conceput incat sa poata transmite si in acelasi timp sa sustina toate valorile promovate de brand.
Daca doriti ceva deosebit acesta este pachetul potrivit pentru o sigla si un slogan memorabile. Sigur toti vor invidia alegerea facuta.
Timpul de realizare este de 7-30 zile. Plata se face integral la semnarea contractului.

Termeni
CONCEPT GRAFIC ORIGINAL – lucrare artistica executata initial manual si transpusa ulterior intr-un program de editare grafica vectoriala. Avand un caracter original (NO CLIPART) fiecare concept este unic, iar caracterele folosite sunt create special pentru fiecare proiect.
REDESENARE – adaugarea/eliminarea unor elemente grafice definitorii ale conceptului graphic original. Prin redesenare conceptual graphic original initial capata valente artistice noi care il transforma intr-un nou concept graphic.
REVIZIE – modificarea tipului sau/si marimii caracterului folosit in conceptual graphic original, modificarea culorilor folosite in conceptual graphic original, repozitionarea si/sau redimensionarea (scalarea) elementelor grafice folosite in conceptual graphic original. Prin revizie, conceptual graphic original nu isi modifica caracteristicile artistice initiale.