SIGLATA | Misiune, Viziunea, Valori
Misiunea SIGLATA
Putem livra solutii şi servicii inovatoare in domeniile:
- Start up de brand
- Identitate vizuala
- Creative branding
- Management de brand
- Comunicarea de brand
- Evaluarea si auditul brandului
Adoptarea unor solutii viabile care fac afacerile sa fie mai prospere printr-o combinaţie eficienta de:
- Cunoastrea mediului de afaceri
- Cunoasterea pietei si a competitorilor
- Cunoasterea nevoilor clientului
- Cunoasterea produselor si implicatiile lor asupra pietei, afacerilor si a mediului
- Gandire inspirationala
Declararea misiunii descrie scopul general al organizaţiei noastre. Este vorba despre ceea ce facem, pentru cine o facem, cum şi de ce o facem. Declararea misiunii este o reprezentare clară şi succintă a scopurilor si motivatiilor existentei companiei noastre, stabileşte limitele pentru activităţile curente şi serveşte ca punct de plecare pentru dezvoltarea unei viziuni si strategii viitoare
Viziunea Siglata
Dorim sa fim recunoscuti ca partener esenţial în crearea şi implementarea de soluţii care optimizează şi eficientizeaza procesul de branding. Aceste cuvinte descriu modul in care vedem viitorul nostru şi reflectă esenţa a ceea ce ne propunem sa devenim ca si companie. Dorim ca aceasta viziune sa acopere toate valorile organizationale şi cele ale imaginii de brand. Credem, de asemenea, ca viziunea noastră ne uneşte si ne inspiră într-o strategie comuna coerenta si eficienta, axata pe etica si performanta.
Valorile SIGLATA
Principiile şi sistemul de valori la care ne raportam, cele care reprezintă codul nostru de conduită morală faţă de care aspiraţiile şi deciziile noastre prind viaţă sunt importante. Foarte importante. Există unele faţă de care nu putem face nici un compromis. Nici unul, niciodată! (Pentru brand un compromis este uneori o umbrelă, dar niciodata un acoperiş). Acestea sunt cele ce dau autenticitate şi distinctivitate echipei noastre şi brandului SiglaTa. Aprecierile clientilor nostri vor fi intodeauna strâns legate de aceste valori, ele fiind cele ce vor genera atracţia şi loialitatea. Valorile noastre reflecta ideologiile dupa care ne ghidam activitatea noastra de bază şi conduc deciziile pe care le luam. Valorile noastre sunt:
- Ambiţia şi dorinţa
- Talentul.
- Raţionalitatea
- Creativitatea, Inspiratia, Imaginatia
Citeste mai departe...
1. Ambiţia şi dorinţa. Dacă culoarea lor ar fi albă, şi le-am pune împreună cu toate celelalte într-un creuzet, culoarea amestecului ar fi albul imaculat. Ele sunt cele ce dau “culoarea” brandului SiglaTa. Importanţa lor este fundamentală. Ambiţia şi dorinţa sunt ceea ce ne dorim sa fie motorul brandului nostru. Cu cât ele for fi mai puternice cu atât vorm urca mai sus.
2. Talentul. Este important în multe feluri, de la abilităţile şi harul pe care le avem, până la capacitatea de a găsi oamenii potriviţi scopurilor propuse de noi. Un vechi proverb evreiesc spune “în viaţă pentru a putea reuşi nu trebuie decât să ştii să alegi omul potrivit la locul potrivit” A exploata acest talent într-un mod eficient este un talent cu care ne mandrim. Capacitatea de a ne însuşii cunoştinte, de a ne adapta cu rapiditate unor condiţii noi reprezintă un talent al echipei noastre. De aceea suma acestor abilitati este un element important, asigurând mobilitate şi eficienţă oricărui proiect. Brandul are nevoie de talentul, este vital legat de acesta. Soluţiile pe care le găsim fiecărei probleme apărute au menirea de a face brandul sa zboare în direcţia dorită de noi.
3. Raţionalitatea. Ne ajută să construim instrumente de observare şi teorii explicant-predictive, prin care investigăm mai precis şi în profunzime lumea în care suntem şi o întelegem mai bine în dinamica şi cauzalitatea ei. Daca un brand arata ca o gâscă şi înoată ca o pisică, nu va căpăta niciodată încredera consumatorului. În opoziţie cu aspectele emoţionale ale ambiţiei şi dorinţelor, brandul are nevoie implicit şi de o modalitate raţională de ”exprimare”. Are nevoie de credibilitate la fel de mult ca şi de distinctivitate.
4. Creativitatea, Inspiratia, Imaginatia.
Brandurile nu sunt construite prin forţa “numerelor”. În branding funcţionează o altă aritmetică:
1 + 1 = 11
Normele economice, statistice, financiar contabile nu sunt cele ce guverneaza dezvoltarea unui brand. Sigur ele pot şi trebuie să fie instrumente necesare, dar niciodată suficiente. De multe ori acestea sunt cele ce ridică obstacole în calea dezvoltării unui brand. Creativitatea este esenţială, este vitală. Este forţa motrice care mişcă brandul. Creativitatea se manifesta atât în maniera artistică prin realizare unor concepte de comunicare verbală sau grafică absolut originale cât şi în adoptarea unor soluţii novatoare în strategia de promovare a brandului. Atunci cand bugetele de publicitate sunt mici singura soluţie este CREATIVITATEA. Azi piaţa reacţionează emoţional, decizia de achiziţie a unui produs sau serviciu apare deobicei pe fondul unor emoţii produse la contactul cu brandul. De aceea orice campanie de publicitate care face apel la emoţiile consumatorului va avea succes. Nu punem niciodată bariere în calea creativităţii, lăsam imaginaţia să zboare iar soluţiile nu întârzie să apară.