Responsabilitate sociala

Trebuie să ne ducem fiecare propria noastră viaţă, fără egoism şi fără să-i socotim pe ceilalţi numai ca nişte mijloace, dar totodată fără să ne tăgăduim cu totul pe noi înşine, să ducem o viaţă de sine stătătoare şi potrivită firii noastre, cu un echilibru raţional între îndatoririle faţă de alţii şi îndatoririle faţă de noi. Thomas Mann

În ultimii ani un nou mod de abordare a brandingului capătă contur, iar rezultatele obţinute sunt uluitoare. Pentru că brandingul crează o legătură indisolubilă între consuma-tor şi produs, ducând în mod indirect la asocierea imaginii consumatorului cu cea a brandului, o noua strategie de branding urmăreşte tocmai acest aspect emoţional foarte puternic, generat de implicaţiile date de responsabilitatea socială corpo-rativă. Având în principal o puternică componenta de voluntariat, Responsabilitatea Sociala apelează la acele resorturi profund umane generatoare de loialitate, responsabilitate, altruism. Suntem oameni în măsura în care caracterul nostru uman se raportează la aceste valori umane primordiale: mila, bunătatea, credinta, toleranta, altruismul, responsabilitatea.

Responsabilitatea Sociala poate fi un vehicul rapid către un timp în care inechităţile sociale devin suportabile, iar bunăstarea un factor de echilibru social. Şi este un lucru grozav pentru că este o unealtă a iniţiativelor private. Companiile nu trebuie să se aştepte pentru ca statul să facă ceva în această directie. Ele pot acţiona în cadrul sferelor lor de influenţă fără să mai aştepte reacţia (de cele mai multe ori întârziată şi strict interesată electoral) politicului. Şi aşa pot crea o schimbare reală, chiar dacă are loc numai într-o zonă limitată. Important e că pot face ceva. Mai mult, genul acestă de acţiune ridică standardele pentru mediul politic, care este provocat să ia măsuri. Daca o întreprindere particulara mică poate să facă o schimbare, atunci guvernul, prin institutiile abilitate de ce nu poate?

De aceea noi cei de la SiglaTa, intelegem rolul si locul acestui minunat concept, si va invitam si pe dvs sa deveniti partener in proiectele sustinute de noi. Vom dona din fiecare comanda un procent 5% catre o organizatie al carei scop este sprijinirea copiilor autisti.

Vom Executa cu titlu GRATUIT acele proiecte care vizeaza ONG-urile, Fundatiile, Asociatiile, sau oricare alte organizatii particulare implicate in sprijinirea copiilor, gradinitelor, scolile, liceelor, sau alte institutii particulare sau de stat cu scop declarat nelucrativ, din domeniul invatamantului, sanatatii, culturii, sportului.