EXTRAOPTIUNI

SLOGAN pentru un brand global, in alta limba decat romana, inregistrabil ca marca internationala. Extraoptiune = 1.000 euro

NUME pentru un brand global, in alta limba decat romana inregistrabil ca marca internationala, si domeniu de internet cu extensia *.com sau/si extensia tarilor sau regiunilor in care limba aleasa pentru crearea numelui este nativa . . Extraoptiune = 2.500 euro

SIGLA pentru un brand global inregistrabila ca marca internationala.
Extraoptiune = 1.000 euro

MANUAL DE IDENTITATE tradus in alta limba decat romana.
Extraoptiune = 500 euro

MANUAL DE IDENTITATE COMPLEX, continand reguli pentru majoritatea formelor de comunicare specifice unui brand global
Extraoptiune = 5.000 euro

Pachet delta

Alegerea numelui reprezintă cea mai importantă decizie care trebuie luată odată cu naşterea unui nou brand. Numele este singurul element ce rămâne neschimbat pe toata durata de existenţă a unui brand. În timp pot apare schimbări la nivelul siglei, “ambalajului” sau sloganului.

Alegerea unui nume bun se va oglindi în toate strategiile de comunicare şi va constitui suportul pentru dezvoltarea ulterioară a brandului. Înainte de a începe procesul de alegere a numelui este foarte important să întelegi că acesta nu poate fi schimbat în fiecare lună, sezon sau an. Este o alegere (în cele mai multe cazuri) definitivă.

Procesul de alegere a numelui cuprinde urmatoarele etape:
• Identificarea principalelor elemente caracteristice (fundamentale) ale brandului.
• Identificarea principalelor categorii de consumatori/utilizatori, cui se adresează, care este piaţa în care va evolua. Pozitionarea.
• Identificarea principalelor zone de activitate a brandului şi a motivaţiei de utilizare a acestuia de către consumatori.
• Identificarea unui model de personalitate comun celor mai mulţi utilizatori/consumatori ai brandului. Profilul consumatorului este important în alegerea strategiilor de comunicare.
• Identificarea potenţialelor sentimente/necesităţi dezvoltate de consumator la intâlnirea cu brandul
• Identificarea elementele lingvistice proprii altor limbi comune domeniului de activitate al brandului.
Vom genera o listă cu potenţialele nume. Lista cuprinde într-o primă fază un numar de cel puţin 500 de variante. Urmatoarea etapa consta in:
• Alegem primele 50 de variante.
• Identificăm posibilitatea de a fi înregistrate ca marcă (inclusiv domeniu internet pentru zonele geografice vizate).
• Evaluare lingvistică preliminară
• Cercetare de piaţă/sondaj de opinie.
• Evaluare semantică.
• Evaluare auditivă, (linia melodica, linia armonica)
• Evaluare finală şi alegerea a minim 10 variante.
• Decizia finală in funcţie de capacitatea numelui de a fi înregistrat ca marcă şi domeniu internet pentru zonele si clasele vizate.

 

Acest pachet va ofera urmatoarele:

• Primiti un nume original, UNIC, in limba romana, apt de a fi inregistrat ca marca la OSIM.
• Primiti un slogan original, in limba romana, apt de a fi inregistrat la OSIM odata cu marca.
• Primiti o sigla originala gata de a fi inregistrata la OSIM
• Asistenta tehnica pentru inregistrarea la OSIM
• Primiti certificat de originalitate.
• Un numar nelimitat de concepte grafice originale
• Un numar nelimitat de redesenari
• Un numar nelimitat de revizii
• Un numar nelimitat de culori
• Fonturi (caractere artistice) originale, create special pentru dvs.
• Ilustratie grafica si artistic originala (no clipart)
• Machete in format vectorial si bmp
• Manual de identitate corporativa si implementarea lui la nivel organizational

Acest pachet reprezinta partea fundamentala a identitatii unui brand. Daca doriti pentru brandul dvs un inceput bine facut, care sa asigure o dezvoltare armonioasa in continuare acesta este pachetul potrivit. Un nume memorabil, un slogan original, o sigla UNICA, iata reteta unui brand cu potential ridicat de succes. Beneficiati in plus si de un manual de identitate si de implementarea lui la nivel organizational.

Termeni
CONCEPT GRAFIC ORIGINAL – lucrare artistica executata initial manual si transpusa ulterior intr-un program de editare grafica vectoriala. Avand un caracter original (NO CLIPART) fiecare concept este unic, iar caracterele folosite sunt create special pentru fiecare proiect.
REDESENARE – adaugarea/eliminarea unor elemente grafice definitorii ale conceptului graphic original. Prin redesenare conceptual graphic original initial capata valente artistice noi care il transforma intr-un nou concept graphic.
REVIZIE – modificarea tipului sau/si marimii caracterului folosit in conceptual graphic original, modificarea culorilor folosite in conceptual graphic original, repozitionarea si/sau redimensionarea (scalarea) elementelor grafice folosite in conceptual graphic original. Prin revizie, conceptual graphic original nu isi modifica caracteristicile artistice initiale.